.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
در سال جهاد اقتصادي؛
افتخار آفرینی بزرگترین کارخانه تولید کاغذ ایران
اين شركت از مهمترین واحد های تولیدی در بخش صنعت كشور ميباشد كه از اشتغال پایداري برخوردار بوده و با تاسي از فرمایشات مقام معظم رهبری در سال 1390 كه سال جهاد اقتصادی نامگذاري شده عليرغم تحريم هاي استكبار جهاني با تولید 190000تن موفق به كسب افتخاري ديگر شده است .
افتخار آفرینی بزرگترین کارخانه تولید کاغذ ایران

شمال نیوز: در سال جهاد اقتصادي ، بزرگترين كارخانه توليد كاغذ در كشورافتخار آفريد.

به گزارش روابط عمومی صنایع چوب و کاغذ مازندران این کارخانه که بعنوان بزرگترین تولید کننده کاغذ در ایران با ظرفیت توليد 175000تن در سال شامل 90000تن کاغذ روزنامه وچاپ وتحریر و85000تن کاغذ کنگره ای (فلوتینگ) در سال 1376 افتتاح و راه اندازی گردید؛توانست افتخاری دیگر در بخش تولید در سالجاری کسب نماید.

اين شركت از مهمترین واحد های تولیدی در بخش صنعت كشور ميباشد كه از اشتغال پایداري برخوردار بوده و با تاسي از فرمایشات مقام معظم رهبری در سال 1390 كه سال جهاد اقتصادی نامگذاري شده عليرغم تحريم هاي استكبار جهاني با تولید 190000تن موفق به كسب افتخاري ديگر شده است . شايان ذكر است اين ميزان توليد ركورد جديدي در کارنامه فعاليت چندين ساله اين شركت محسوب گرديده و سهم ارزنده اي در تامين نيازهاي كاغذ مصرفي كشور را ايفا نموده است .

در اين حال تلاش كليه همكاران شركت در تمامي واحدها و همچنين مديريت شركت بازرگاني ارژن كاغذ در فروش محصول و تامين بموقع كاغذ در سطح بازار زمينه لازم براي تخليه كامل انبارهاي كاغذ و عدم وجود محصول در سال جاري را فراهم ساخته است .

از ديگر فعاليتهاي شركت صنایع چوب وکاغذ مازندران که موجبات بالندگی این شرکت را درسطح صنعت کشور نمایان ساخت افزايش شاخصهاي بهره وري شركت در همه زمينه ها و كاهش هزينه ها ي مربوطه از جمله توفقات ماشین های توليد کاغذدر سايه مشكلات و تحريمها ميباشد که عليرغم قدمت تجهيزات مكانيكي و استهلاك دستگاهها به همت مدیران وپرسنل سخت كوش این بنگاه تولیدي، اقتصادي ، نسبت به سال گذشته کاهشي 22% را رقم زد.

ازديگر افتخارات صنايع چوب وکاغذ مازندران ميتوان به وفاق و همدلی مديريت ، معاونين ومديران محترم با كاركنان محترم و توجه به نيروهاي انساني بعنوان بزرگترين سرمايه هاي با ارزش اين صنعت نام برد. بي ترديد ماحصل تلاش همكاران و شركت هاي تابعه در سال 1390 مرهون تلاش وتدبیردلسوزانه مجموعه مدیريتي بوده است.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

یک ساروی 26 اسفند 1390
با تشکر از مدیران توانمند ، زحمت کش و کارکنان ساعی این مجموعه بزرگ صنعتی .
مجید 27 اسفند 1390
افتخاربه نابودی جنگل چه افتخاری
نا شناس 27 اسفند 1390
زحمت بر دوش كارگران هست تقدير از مديران ...
نا شناس 29 اسفند 1390
سعي شود از مواد باز يافتي براي تامين مواد اوليه استفاده شود

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.082 seconds.